Får ta det med en klackspark !









Ångestfullt att vara tillbaka i Göteborg och skola igen. Min bästa skolkompis har förlängt sitt lov lite och jag - jag känner mest att jag är instängd på mitt rum för att helga plugget. Men imorgon bär det av mot Uddevalla igen, för seminariumet på torsdag är inställts! :D blir en hel del plugg för min del, vilket jag kanske skulle sluta påpeka för det känns som att det är det enda jag skriver. Men så ska jag också träffa en kompis imorgon eftermiddag! Sen kommer det ju bli motion och annat också !



Känns det tugnt att börja vardagen igen efter en lång påskhelg ? Man får hitta lite ljusglimtar i vardagen. Kan vara småsaker som att blogga eller sätta berlocker på ett armband. Men har ni tid, gå ut och gå ! prata i telefon samtidigt om ni tycker det är tråkigt, men motion, vårdoft och ljus mår själen så underbart bra av ! Det är inte bara en klyscha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0