Mar. 18, 2013

Bara att hoppa på tåget igen och ta nya tag. ny intensiv pluggvecka. På tal om tåg så sitter jag faktiskt just nu på ett sådant. Börjar ju inte förrän klockan ett idag!


Jag trivs jättebra med att plugga så som jag gör. Många tror kanske att det är jobbigt att plugga på läkarprogrammet, och det kan vara riktigt jobbigt också. Speciellt för mig som under gymnasiet gärna gjorde mycket i skolan och helst ingenting hemma. Jag är väldigt mån om min fritid ;)


Därför fungerar det väldigt bra för mig att köra fullt ös mån-tors och sedan helst inget plugg och mycket lev resterande tre veckodagar :D tror inte jag hade klarat av plugget om jag inte kunde få spela icke-pluggis periodvis.



Ny vecka, nya tag ! Eller hur ser det ut för Er?




Kommentarer
Postat av: Simone

Smart ! Kanske skulle fungera för mig också. Jag går på gymnasiet och känns som att jag alltid skjuter upp allt till helgen...

2013-03-18 @ 12:08:43
Postat av: kim

Work hard, party hard! Sheen style! Gillart

2013-03-19 @ 00:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0