Inte någon vila här inte

Jag är en sådan där som behöver mycket tid på morgonen. Inte för att jag snosar - för det gör jag inte. Sätter mig upp i sängen nästan direkt klockan ringer. Men jag tillhör de få som tycker att man måste ha fritid på morgonen innan man ska till skolan.

Jag har precis gjort i ordning mig. Maten står i kylen och väntar på att jag ska komponera den till en frukost. När det är gjort tänker jag avnjuta den till någon TV-serie. Om en timma skall jag iväg.

Så vad står på schemat idag?
Inte mycket mer än skola tyvärr. Har föreläsning och labb idag så slutar klockan fyra :( Sedan får jag väl sätta mig framför böckerna som den läkarstudent jag är...

Kram kram (har förövrigt kommit in i en period då jag gillar att säga vissa ord två gånger, tycker det låter så gulligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0