Minisar

Var ju och klippte mig igår för en gång skull, så blev lite uppföljningsshopping idag.





Min nya kur för håret blir: Något mildare schampo som endast masseras in i hårbotten, återfuktande lite dyrare och lyxigare balsam i hårtopparna och även en mild dos av balsam på ytan av håret ovanpå huvudet. Vill inte köra balsammetoden då hårbotten så fort blir fet ändå och det är ju fettet som skyddar håret från att spricka. Istället tror jag på att undvika schampo i topparna som inte har någon egen tillförsel av fett. Som avslutning efter duschen tar jag Björn Axén leave in conditioner som får håret att kännas lent och glansigt på samma gång. Det motverkar även att borsten fastnar och sliter på håret :)


Köpte även en supersöt flux-flaska, så nu har jag flux när jag är och hälsar på min gubbe så nu hålls tänderna i trim också ! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0