On my Way to Gbg

Lite tankar:

Kan starkt rekommendera Hårgalleriet i Uddevalla. Tycker fortfarande min gamla frisör är bäst, men kan inte ha henne för hon har tydligen slutat. Varit henne trogen sedan sjuan och jag vet att jag fortfarande är ung och vacker men måste säga att sjuan var ändå ett tag sedan.


Tänkte också säga: Wow vad strandpromenaden i Uddevalla är fin att se på. Gå den om
ni mot förmodan skulle till Uddevalla !! Det finns mer här än vad man tror. Och nu kommer Ikea och massa extra affärer hit snart!


Bor ju egentligen i Göteborg men tycker om att göra sånt som fixa håret, tandläkaren mm i Uddevalla. Saker är billigare här och eftersom det är min barndomsstad har jag mer koll på vad som är bra ! även om jag kan Göteborg så grymt mycket bättre sedan jag flyttade dit. Har äntligen pusslat ihop staden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0