Mar. 28, 2013






Idag har jag fått gjort mycket, och än är inte dagen slut! Satte klockan på halv åtta och gjorde i ordning mig. Sedan bar det av på anställningsintervju på hemtjänsten. Kikade in hos polisen på vägen hem och skaffade pass. Har dragit mig från att göra det jättelänge vilket förra sommaren resulterade i att jag fick betala 900 kr för ett koettidspass när vi skulle till kreta. Sedan ringde jag en gammal kär vän sol fick underhålla mig från när jag gick den 7 km långa strandpromenaden. Möte gubba i stan och vi gick och handlade godis och lite bus-dricka inför påskhelgen. Sedan gick vi till hem till gubben och nu sitter jag och dricker kaffe :)



Underbart väder idag förresten! Tror det är det som får mig att vilja göra så mycket saker ?

Kommentarer
Postat av: Härmapan (Gunnila)

söt chej

2013-03-28 @ 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0