Regn i solstaden

Sitter och tittar ut genom fönstret på marken som är täckt av regn. Vart tog solen vägen? Inser att det förmodligen inte blir något inlinesåkande ikväll, som jag hade hoppats på. Åkte inlines för första gången på många år för några dagar sedan, och var lika dålig som jag mindes ;) Men jag har börjat få kläm på det nu och kunde igår kväll bland annat åka några meter "på tårna". A quick learner! Kanske kan bli lite grym på det i alla fall! Även om min pojkvän är mycket duktigare...

Varit inne i The City of Karlstad och köpt presenter till två kompisar som fyller år nu i april. Hann precis innan regnet :D Nu ska jag försöka snygga till bloggen lite så att jag vågar visa den för någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0