Solnedgång över Solstaden

Fick min gubba att sitta med mig på balkongen och prata tills solnedgången var förbi. Kallt men härligt (och romantiskt men säg inte till nån). Dag med fint väder + att vara utomhus --> en väldigt lycklig Julia. Så hoppas det kan hålla i sig hela våren och sommaren, så får det regna på nätterna istället!

Passade på att ta lite foton. Min gubba sa att jag tog dem bara för att lägga upp dem på bloggen, men det gjorde jag inte alls! Det var nu jag kom på att jag lika gärna kunde lägga dem här när jag ändå tänkte skriva ett inlägg. Kan vi säga i alla fall o:)

Solnedgång över Solstaden


Buse på balkongen


Utsikt från balkongen och mina partytofflor

Hoppas ni som läser ochså har fått en lika fin kväll som jag! :) Har ni?

Kommentarer
Postat av: Carro

ååh så mysigt!

Och den översta bilden var jättefin!



sv: det var ju också en bra belöning att man får äta godis då. Det verkar som om det är fler som tycker att 2v är lagom. Det var nån som sa 1månad i stöten, men 1månad är aplänge. haha :P

2011-04-14 @ 21:31:58
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

Det där lät verkligen jättemysigt! :)



sv: Låter toppen! :D Det är inte särskilt varmt här heller ännu, men idag var det runt 12 grader och det är nog varmast hittills. :) Härligt att det äntligen är vår på riktigt.

2011-04-14 @ 23:19:05
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: cicci

vilken fin bild på solnergången

2011-04-15 @ 11:54:22
URL: http://deckre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0