Sommar, sol och en Quis

Att vakna till ett sånt här väder, gör att jag blir riktigt förvånad över att inte träden har smällt ut ljusgröna, mjuka löv ännu. Världen utanför ser somrig ut här ifrån insidan av lägenheten.

Bild jag tog när jag var i England för några år sedan.

Nu har äntligen min pojkvän vaknat och då kan jag äntligen flytta på sängen så att jag kan öppna balkongdörren och lägga mig och sola en stund på balkongen. Vi har snyggt intrett här inne tycker jag, men inte alltid så praktiskt ;)

Min pojkvän är lite "ledsen" för han inte fick pojkvänsresultat på min Quis jag gjorde om mig åt honom. Men det är lugnt för jag hade gjort den kuggig och det är två frågor som har fel svar.
Har ni inget att göra kan ni alltid göra den - http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1104170521132055&a=1& Svaret på sista frågan ska dock vara mascara, och inte rött läppstift egentligen ;)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

ååh tack, snällt av dig! Nu blev jag glad!

2011-04-17 @ 12:41:55
URL: http://jlfoto.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0