Träna ?! - Me like

Jag älskar att ha något att arbeta för och får lätt för mig att jag ska göra saker. Jag har alltid så extremt mycket energi!

För några veckor sedan gick jag en mil om dagen i två veckor. Nu är jag inne i en träningsperiod (vilket händer ganska ofta, men som också ofta blir just inte mer än perioder). 20 armhävningar, 20 sit-ups, 20 upphopp, 20 rygglyft och detta en gång om dagen ! När jag kommer tillbaka från mitt lilla "påsklov" så blir det utökat till lite spring också ;)

Brukar baila när jag pushar mig att träna för hårt, så tänkte att i år kanske träningen kan hålla i sig lite längre om jag inte tvingar mig lika mycket. Gör det mer för att det är roligt nu :D

Strandhopp i Kalifornien
sommaren 2010

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vilken härlig bild

2011-04-14 @ 20:52:26
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0