Tillbaka igen

Hejsan alla goa glada där ute, ni som lyckats hitta hit!

Nu drar jag igång med bloggen igen, efter min blygsamma start våren 2011 som snart fick ett stopp.

Det här har hänt (topplista):

logga
  1. Jag kom in på tandläkare i höstas och har läst en termin där med avklarad kurser. Mål uppnått! :D
  2. Jag fick studieuppehåll från tandläkarprogrammet eftersom jag nu på våren kom in på läkarprogrammet, och valt att börjar där :)) ... Denna punkt borde kanske ha varit punkt 1, men var inte lika spännande att skriva det först...
  3. Jag har flyttat till Göteborg. Bor nu på johanneberg men har haft en tidigare kort historia med Masthugget.
OCH det som jag nog absolut borde ha skrivit på punkt ett - självklart är jag fortfarande tillsammans med min älskling :D
Listan down under:

.... brände precis baconen (men kommer äta dem ändå) för att jag försökte dra igång att blogga samtidigt!

SÅ - hoppas ni kommer kika in här ofta nu. Den här gången kommer det ske lite mer spännande saker!
Nu ska jag snart äta och ikväll blir det gym ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0