Hur blir det med träningen idag ?

Har ju varit duktig och tränat minst två gånger i veckan sedan årsskiftet. Gymkortet har nu gått ut, men jag har löst det med att ta underbara springturer på morgonkvisten. Idag borde jag träna, men det finns ett eller två små problem. Det lilla är att det inte är morgon just nu, men det är ett hinder som går att förbise. Det jag däremot inte kan förbise är att det regnar ?!!???! I min smarta plan om att byta ut gymkortet mot kostnadsfri löpning utomhus, tänkte jag liksom att det skulle för alltid vara sol. Får hoppa träningen idag och hoppas att jag kan göra den imorgon istället. Min kropp mår verkligen så bra av detta nyårslöfte. Plus att jag med bättre samvete kan fira att jag har gjort prov/det är fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0