Digeloo digelej

Vecka för vecka går.Minusgrader har lämnat plats för plusgrader. Det blir ljusare och ljusare och jag gladare och gladare.



Igår var jag ute och flög runt på mina nya gympadojor. Jag var tvungen. Fick sådan energi av att testa dem! Gick en powerwalk en timma och lyckades på något sätt skaffa mig träningsverk i rumpan. Jag är ju mest van med att springa och köra spinning och antar att powerwalk utnyttjar musklerna lite annorlunda?



Mina nya sköningar är väldigt sköna. De heter sketchers och väger nästan ingenting. Det var därför jag köpte dem så att jag kan ta med mig dem i väskan utan problem när jag åker från Göteborg. Min väska är alltid så otroligt tung och får jätteont i axeln av den. Har inget speciellt tungt i den egentligen men det är alla de små sakerna som gör det. Därför är jag mycket petig med vilka saker jag stoppar i den.



Kan i alla fall säga att jag starkt rekommenderar sketchers. De är lätta smidiga och ventilerar foten. De är dessutom byggda så man ska lägga vikten på mitten av foten och inte på hälen eller längst fram vid tårna. Det är där jag alltid får ont när jag promenerar i vanliga hårda skor.



Hoppas ni njuter av denna underbara söndag. Nu blir det plugg gör mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0