en svensk tradition ?

Kom på mig själv med att jag är riktigt svensk och tydligen älskar att prata om väder. Men väder kan verkligen förstärka humöret. En grå dag kan göra en nere person riktigt deppig, men hos en nöjd människa kan den ge en mysfaktor som frambringar ett leende, en kopp rykande choklad och en bok eller en film. Vädret har verkligen en makt att påverka humör och vad man gör.

Igår natt smög vi oss ut och gick omkring i det snöfall jag i december hoppades skulle infinna sig om natten när jag var i Uddevalla. Då passade det alltid på när jag var i Göteborg. Så trots min längtan efter vår och smekande kyssande solstrålar så kunde jag inte låta bli att le åt snöflingorna.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Får bli en spontan dag helt enkelt ;) åker inte till götet förrän imorgon.

Kommentarer
Postat av: bexollila.

Vill du vinna en shoutout på instagram för mina 9800+ följare eller kanske bara en länkning på min blogg eller varför inte både och? Kika in - http://www.nattstad.se/bexollila?id=7472850

2013-03-17 @ 17:06:15
URL: http://nattstad.se/bexollila
Postat av: fia <3

Vad mysigt det låter :)

2013-03-17 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0