Frustration och Heligt

Hade planerat för ett inlägg i går kväll, med lite fina bilder som skulle berätta vad jag hade gjort. Jag lyckas aldrig få upp bilder via mobilen och har hört fler som har haft problem med det på blogg.se, men det är ytterst frustrerande! Jaja, får köra en liten bild-recap när jag hälsar på min dator nästa gång. Så vad hände igår? Det blev lite plugg trots min heliga regel om pluggfria fredagar-söndagar. vi har verkligen haft otroligt mycket nu den sista veckan och vi är i slutet av en 40-poängskurs (farmakologi-fysiologi-biokemi, fysiologin är klart roligast (nörd :D)). Lite släktträff hos min farmor blev det sedan, med världens underbaraste halloncheesecake. Vet ingen som inte har älskat den. Sedan tog jag och Elsa en låååång promenad för att bli av med kakan. Jag gick via stan och införskaffade sushi och så blev det kväll mys och pojkvän. En fin fredag alltså :) Nu är det lördag och det är ju inte heller att deppa över ! O sköna vår, kom!

Kommentarer
Postat av: jörbildad

GÖÖÖR FINT INLÄGGA! bra jobba tjejen!

2013-03-16 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0