Påsk påsk påsk... & LängtaN

Hur upptäckt att jag blivit otroligt skoltrött. Inte trött på att plugga egentligen, utan just trött på att gå till skolan och ja, jag vet inte riktigt varför egentligen. Det är bara så jag känner just nu. Jag längtar så mycket efter påskhelgen, och nu är det ju snart här. Så längtar jag efter sommarlov med jobb och ledig-/härlig-heter. Och ALLT är snart här!

Vad som händer under påsk är inte klappart och klart riktigt ännu. Jag har mina förhoppningar. Oavsett så hoppas jag att det kommer att bli något riktigt trevligt och att jag kommer ha fullt upp. Jag ska försöka uppdatera om lite mer vad jag gör, förutom att plugga, äta och motionera. Det känns som att det alltid är roligast att skriva just precis när man inte gjort något särskilt.

Todays To-DO-LIST:
Plugga
Spinning
Plugga
Softa, käka, mysa, ja vad jag vill :D (Minst fyra timmar till detta)

Cheerios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0