vit vecka i uddevalla ?

Jag som blev så förvånad igår när jag kom ut utanför dörren till mitt kära hyreshus i Göteborg, och jag möts av lite varmare men dock vintrigare väder ! Lite snö ja men vädret får ju återfall ibland. Så idag när jag äntligen var framme i uddevalla så möts Jag av snö. ja, jag hade hört att det skulle vara snö här också men jag tänkte snö inte SNÖ ?! Nu sitter jag inne i mammas kök och pluggar och hör plogbilarna köra förbi utanför. snön får vara borta till påsk (som btw är snart !!) för då hoppas jag det ska bli något riktigt roligt. Nu blir det mer plugg och sedan något mysigt, kanske en härlig dusch ? Blir ju kall av att bara titta ut.. förresten ska jag testa något riktigt intressant ikväll som min syster ska bjuda på - glass på frukt och nötter och inget annat. skall tydligen bli riktigt glasslik konstistens. Undrar om det blir gott ?! Intressant i alla fall ;)
Trackback
RSS 2.0