wow

Älskar att vakna upp till att hela rummet flödar av ljus. Tittar man ut så ser man bara ljus ljus ljus. Hann jorden bli paradiset under natten ? Jag tror i alla fall att det är våren som är här, men det trodde jag innan det började snöa också. och jag har inte gått utanför ännu. Det kan ju vara så där kallt att trots ljuset så dödar kylan alla tankar på vår. Men jag hör en kåltrast/bofink utanför tror jag bestämt. Vet inte vilken som är vilken för mamma sa alltid när jag var lite och våren stod i blom: Hör du kåltrasten och ibland : hör du bofinken. Så det har slutat med att jag älskar dessa underbara fågelljud som får mig att känna vår, men jag har ingen aning vem det är som sjunger dem.

Idag har jag lite olika planer på gång så får se hur det blir, ;) önskar en god helg till alla! Det tänker jag i alla fall ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0